Ain´t no mountain high enough

Japp!
Nu går det bara framåt för mej....och i en fucking jävla speed jag har börjat få.
Var kakon dag på jobbet...har spelat fotboll,bandy och blivit påkörd av en sötunge..så min ankel är  typ bruten:)
Sen har dagen gått åt att passa småtingarna idag..och dom e söta.
Gillar verkligen barn och deras ärlighet mot en...liksom om dom gillar en så kan man räkna med en massa gosiga kramar.....annars motsatta är ett helvete när man ska klä på dom..men men..urgulliga.

haha...dagens roligaste: jag blir alltid jagad av barnen ute på gården(det förklara min kondis) dom leker att jag är en tjuv som dom ska ta.
Och jag frågar alltid när dom fångar mej "Vad har jag gjort för att förtjäna fängelse?".....
haha dagens orsak var: "du har tagit pengar från en fattig"....haha ja jag förtjänar verkligen fängelse...
Fast jag fick god mat och manikyr/pedikyr när jag satt i fängelset...för det sa dom att det får man i fängelset...you wish.

Öppnade ju idag...fast trots att jag rullade ner för sängen 5 imorse så är jag faktiskt jävligt pigg....kan ju tacka mina superduper-kosttillskott och mitt glada humör.
Efter jobbet blev det ännu en låångis ända till Mariatorget faktiskt...kollade lite i Hornsgatans butiker....man får baneme hålla i kortet när man går där....vill ju inte behöva tigga pengar nu när det e så fint väder.

Men nu ska jag träna på mina basläxor....sökningarna börjar V.19
Ska fan lira som en jävla gud då alltså
(kanske inte så bar att svära när jag ska söka Betel)
Ha en bra kväll!
Kram//Micke





image61
Japp då är bollen i rull igen då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0