Bakisdag..

Japp!
Idag har jag och pappa haft en lite bakisdag....
Börjde morgonen med att slänga alla mina lakan i tvättkorgen.
Sen kollade jga på "So you think you can dance" som var ganska underhållande....den juryn är ju inte snäll asså....fan made them cry a lot...men men..det är ju också underhållning:)

Sen tillbringades dagen framför datan på msn med en kompis...som diskuterade hur tragiska vi var som satt inne en sådan här fin dag och plugga/bakis.........sen så allvarligt talat däckade jag på brorsans säng och vaknade av att min polare Anton ringde vid 21:00 och ville ut och festa(ikväll igen...serious take a break).....

Så nu ska jag gå och lägga mej typ.....imorrn blir det tvättstuga/kolla kläder inför studentskivan....
Har inte riktigt bestämmt än vad jag ska gå som....men jag och min vapenbärare har spånat lite i...hemlis:)
Ha det bra!
Kram//Micke

image64
Vad fan gjorde jag igår? varför står det en vägkon utanför porten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0