Djurgården

Hej!
Kom nyss hem i från en liten föreläsning i Kista.
Jag fick agera Dr. Antioxidant där på ett möte:)
Och så fick jag testa ett nytt tillskott också...så e ganska speedad just nu...höll på att somna på mötet.

Har varit en super skön dag idag.
Blev promenad ifrån T-Centralen till djurgården idag med Beatrice.....
Var verkligen soligt väder så tog oss en 3 timmars promenad från Strandvägen och runt Djurgården:)
Stockholm är verkligen en av dom vackraste städerna man kan vara i...och då har jag inte ens räknat in skärgården.
Men iallafall....var en mysig långtur...fick turen att testa bea´s fjäderstudsare något på en fågelnerbajsad gräsmatta....gick ju sådär....ingen av oss kommer någonsin att spela i Champions League kan man säga ganska säkert;)

Gled förbi rosendals trägård också...lika fint som alltid med alla äppelträd.
Sen blev det att dra en 200g hamburgare innan det var dags att dra till Kista.....
Gick runt lite i gallerian och bekantade mej....är ganska skoj att fördriva 30 min där inne....
Så nu e jag hemma och ska softa lite....e förmodligen ledig imorgon..om nu inte chefen ringen kl 7 och väcker mej....

Ha det bra!
Kram//Micke


image73
Foto: Beatrice Fasanino

Lek med bea´s fjäderstudsnågot:)

Kommentarer
Postat av: Himani

Jag har haft en sådär dag. Men glassdelen är alltid lika bra :p
Ser att du har haft en bra dag iallafall! =D Skönt det!

haha bennan och jerry är ju min kärlek nu. antar att de är otrogna, men men! :p

god natt!

2008-04-20 @ 23:49:40
URL: http://hds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0