Fest och åter fest

Tjenis penis!
Kom nyss hem ifrån en sjuhelvetes rolig kväll på "Debaser":)
Såg inlägget på facebooken..."Skivsläp"...liksom..eh vaffan nu går vi(sa mitt alter ego)
Jag ska börja lyssna på mitt ego mera...för den fixar alltid mina perfekta kvällar....
Träffade en massa massa rytmus folk..både gamla och nya som man hälsade på.....
Och dom flesta kände igen mej...tycker det fortfarande är konstigt men oerhört skojjigt:)

Skulle kunna nämna namnen på alla trevliga jag snackat med ikväll...men det skulle nog bli 2 A4..så tar den käraste/kännt längst...
Anastasia/delade en flaska vin med.....Inte sett henne på ett tag.
Men efter att mockat skit på henens gård i 1 vecka så förstår ni nog att vi e ganska bra vänner:)
Ja som sagt..träffade på en massa trevliga personer...så min kvll blev ganska lyckad......och nu e det dags att gå och lägga sig i en nybäddad säng.....naken som en griskulting
Ha det bra!
Kram//Micke


image68
Många som ville in och festa med mig...kön var lååååång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0