forsättning

ja...
Kom hem från jobbet för ett bra tag sen......var ganska trött idag.
Far och jag var på Konserthuset igår kväll för att titta in en gammal vän till oss som hade en föreställning på konserthusets tonsättar weekend.
Jag är inget fan av klassisk musik..men det här var riktigt bra....kanske sadlar om till kontrabasist:)
Sen blev det mingel med typ svenska musiker eliten...asså satan vad dom är ljusår bättre än en själv...men men..kommer nog dit om några år:)

Annars idag har Varit en bra och solig dag på jobbet.....och alla barnen var jätte söta ute på gården.
Var dock ganska få barn idag....går någon spygrej på jobbet..tror jag.
Jag har iallafall inte bakat en enda pizza än:)

Och sen idag har vi ätit glass och kaka(+ fick med mej en gigantisk bit från dagis hem)
Och nu e det middag med familjen....sen blir det att gå loss på kakan:)
Imorgopn blir det konfirmationsfest i vällingby...så blir inget festande ikväll för mej....får ju kristublod imorrn;)

Ha det bra på er!
Kram//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0