Fredag

Tja!
Kom nyss hem ifrån en lite shopping runda på systemet med Aron...pojken är frisk nu..så nu måste vi ta igen 2 månaders festande:)

Har varit en strålande dag på jobbet..förutom att tunnelbanna e konstig i Skärmabink.
Hade musikmöte med en anna förskola idag...men jag blev petad som gitarrist..fick istället leka med 2 småtingar i 1 timme....
Sen var det en kanon god lunch...måtte fan gått upp i vikt....
Glömde ju blogga igår.....inte så mycket att säga...
Förutom en gullig sak....jag skulle ta vilan och et är svinigt kallt där vi sover...så jag öla på mej en filt...då frågade ungen om han fick sova under min filt....klart fick han det...sen vaknade jag av att han snarkade som en ko....men men han snodde iallafall inte filten(jag hatar det!)

Nu ska jag hoppa i en dusch,stryka en skjorta sno strumpor samt slips från farsan...sen ska jag göra staden osäker ikväll...Någon som har lust att haka?

Ha en bra kväll!
Puss på pojk-stjärten;)
Micke
image62
Här jobbar jag...typ...vet inte: /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0