God morgon..

Gick upp för ett litet tag sen...
Igår var det ju krogen med grabbarna....drog runt på Stureplan och kollade runt.
Men "en" av herrarna hade inte vårdadklädsel....och man kan ju inte bara lämna sin kompis åt vakterna.
Så det blev..ehm..asså...ja K-15(!!)
Fast sprang på en gammal barndomskompis till Aron som var vakt där...så kvällen blev ju ganska halvlyckad....
Träffade en massa trevligt folk ute och en och annan snirkli replik ifrån mitt sällskaps läppar
kan dra några...inga namn dock:

"Ojävlar vilken hylla"

"Micke jag ska inte dricka mer ikväll" (säger han med en nyöppnad smirnoff i handen)

ja var ganska kul.
Fast höjd punkten var ett samtal inne på herrarnas angående vem som gjorde låten "California dreaming".....
Alla vet ju att dte är "The mama&The papas"...men alla sa att det var beach boys(vet inte vad jag vill komma med detta)...jo..mitt i samtalet börjar en kille sjunga "I get around round round round I get around"...och hela toan stämmer in i sången:)

Sen blev det en ovanligt vinglig hemgång....sa hejdå till pojkarna och drog mej ned till hötorget.
Blev tvungen att rädda en tjejpolare ifrån 2 st Danska muslimer som var...ja långt ifrån Mecka om vi säger så:)
Så det blev att sova i min underslaff.....vad gör man inte för sina barndomsvänner.

Och idag mår jag päck...verkligen päck....hennes polare skulle ju sova i min säng(vet inte varför hon följde med)
Kan gissa att min säng var skönare än dom parkbänkar som hon brukar sova på(hörde från mora min)....så förmodligen lägger jag ut min säng på blocket idag...eller tar den till "Majbrasan".....usch...jag mår illa.

Men men...nu blir det att äta wienerkorv och sen ta en dusch...
Ha det bra!
Kram//Micke

Kommentarer
Postat av: aron

hahaha
det va inte jag!!!!

2008-04-06 @ 17:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0