God morgon!

Vaknade för en liten stund sen....var tvungen att gå ner och tvätta....fast fick ingen tvätt tid..jaja.
Idag så är jag ledig....fast inte så jätteledig dårå...ska klippa mej vid 10 tiden hade jag tänkt mej...bara svänga förbi "The local hairdresser"...får se hur kjag ser ut efter det:)

Sedan blir det bas lektion vid 15:00...kanske hinner in till staden en sväng och testa en rigg....börjar baneme klia i fingrarna efter en riktigt bra rigg.....dock så har jag testat en helvetes massa riggar senaste halvåret....man vill ju bara ha det bästa ju...what´s the point att ha det näst bästa?
Är ganska splitrad..men det står mellan en EBS TD-650 och en Aguilar DB-750...men men...blir nog efter sommaren isånafall...

men nu är det dags att ge sej av till frissan....kanske jag ska borsta tänderna innan jag drar...om jag nu ska prata med frisörn medans;)

Ha det bra!
Kram//Micke

image67
Antingen eller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0