Hej!

Fan vilket skitväder vi har haft idag:)
Annars så har dagen varit bra....hade en långfrukost med familjen. Sen tog jag en lite tidigare tunnelbanna till jobbet.
Så en helt stressfridag idag..och imorrn e jag förmodligen ledig:)
Kan inte skriva så mycket mer..en helt vanlig dag på jobbet...en unge hade en Barca tröja idag...ja typ..coolaste som hände idag..

...Meeen efter jobbet!
Blev det först en lite promiss...men vädret var ju..ja sådär ra...så ner till tunnelbanna blev det...(kom faktiskt till rådmansgatans T)
Drog in emot bibloteksgatan för att möta upp en gammal gammal kompis....ska på hennes studentskiva den 15/4....har 2 skivor efter varandra...risken för alkoholskador = 80%
Sen efter att prata om allt möjlig från smink till student temat black&White..måtte gå som michael jackson...
(mm småpojkar)

Ja och sen drog jag bara runt hörnet(tog ett tag,,mitt lokal sinne svek mej) och hyrde en smoking:)
Har skippat ideérna på att vara Tom Cruise i "Top Gun".....var lite dyrt att punga ut med 5000:- för en pilotdräkt tyckte jag (SNÅÅL!!)
Så nu blir det "Bond" istället...fick världens bästa service...och nu snackar jag om riktig kanon service
(gillar det ordet nu service service service service)

Ja iallafall...den är ju ursnygg...borde verkligen köpa en sån...om jag nu skulle typ saddla om till violonist eller nått?
Förmodligen kommer massa tänka likadant som jag....men jag kommer fan att vara snyggast(självgod mmm)

Men nu skriver jag för mycket igen..
Ha det bra!
Kram//Micke

image65
Typ en sån här...föutom att jag verkligen inte ser så Irish ut...mm martini e gott;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0