Ledig idag...

Jaaa nu har man sovit ut iallafall...
Har spenderat den här dagen med att käkat gröt och kollat lite barnprogram...
Föräldrarna kommer ju hem ifrån Valencia idag...så har städat superfint överallt också.....
är ju lite av en städpedant:)

Så nu hade jag tänkt göra en sak som jag velat länge......SPELA FOTBOLL!!!
Har ju en sprillans ny dyr fotbollsplan utanför fönstret typ....och man e ju inte så lat att man inte orkar dra några bollar där...så nu ska jag bara hitta något snyggt att ta på mej...för man måste ju vara snygg om man ska jaga en boll i flera timmar ju;)

Ha en bra dag på er!
Kram// Micke




image74
en hel tom plan för bara mej....

Kommentarer
Postat av: Anonym

med tanke på att mitt rum inte ser så jättefin ut just nu så kan du städa mitt med! =D

2008-04-22 @ 11:33:46
URL: http://hds.blogg.se
Postat av: Micke

haha visst...men bara om du bjuder på glass;)

2008-04-23 @ 18:06:32
URL: http://nicknamejara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0