Onsdagen

Ja..sory haft fullt upp som sagt att skriva om itt liv...verkar som man har ett om man e borta från bloggen;)...
hade en kanon Onsdag på Rytmus mskivan kan man börja med att säga..

Bästa valet var att ta med min polare ifrån landet Adam....tänkt dej världens mest sociala person+bra dansare...ja då förstår ni att kvällen var ganska lyckad.
Jag gick som bond och  han som Riddick...passade ju in så bra:)
Var kväll som bjöd på ovanligt mycket dans och dry martinis.....och självklart en massa vänner. Fast först var det att komma in....vakten var lite...ja vad kan man säga...ovanligt otrevlig mot mej...visst mitt pass hade gått ut.och han frågade snällt om jag hade några andra bevis material på att jag var jag.....klart man hade det....men sen ändrade han helt attytyd mot mej...allmänt tjaffsig...och jag e ju den som bara håller med för att undvika bråk
(tillskillnad från andra som varit nära att sova i fyllecell)
men med ett smile kom jag in(som alltid)...

Drog hem runt 2 tiden...hade jobb dagen där på+ adam hade skola....så blev att gå ifrån *Host* viper room till Gamla stan.....
Något vi märkte var att det inte var en ända bil på vägen...så det blev ju som alltid "Dancing in the streets"....han är den första som hänger på mina galna ideér.....super kul.
Men efter lite dansande blev vi spring sugna...så lekte marathon ifrån stadshuset till gamla stan. marockanen mot chilenaren....var till början bara på lek.....men sista sträckan så tog vinnar instinkten över....trodde fan jag skulle få hjärtattack:)
Sen blev det hemåt färd utav min snälla pappa...
.
Ja det var min onsdag....sen dess har jag tränat bas hängt med vänner....föräldrarna har åkt till Valencia ..såfest ikväll månne?;)
Ha det bra !
Kram//Micke





image71
Ja och så här ser man ut i smoking

Kommentarer
Postat av: Himani

Svar: lyxigt att du har 1000 L glass på jobbet! Så blir de inte för min del. men njöt av glassen hemma iallafall! =D

2008-04-19 @ 19:29:28
URL: http://hds.blogg.se
Postat av: Micke

haha frågan är om det är lyxigt eller ohälsosamt:)
vad bra att gassen var god iallafall..

2008-04-19 @ 20:34:13
URL: http://nicknamejara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0