Rast..

ja nu har man rast..efter att fått sova lite(fatta vad nice).
Bloggen har ju legat nere ett tag så har inte haft möjlighet att skicka mina super roliga inlägg.
men en liten update:)

Har jobbet hela tiden typ...var ute igår och shoppade loss på drottninggatan...sen blev det att frossa i choklad hemma hos en polare.
har också fixat med rytmus studentskiva nu.....vet dock ej vad jag ska vara...är ju liksom om 14 dagar
(jag e som en tjej)
ja juste helgen kanske.....Jo fredagen började med att ge Aron/jämnlike stor spö i poker....sen blev det att ta en tenta-öl med en kompis på carmen....sen slutade kvällen på Berns1
Sprang ju typ på massa folk som jag kände på vägen dit...ganska kul att det är en liten värld:)

Och idag slutar jag 16:30...och med tanke på vädret ute så lutar det åt lång promenad...någon som vill följa med?:)
Ha det bra!
Kram//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0