slöbasdag

Japp!
Då har man haft världens slö dag då...har bara tränat på mina noter.....
eller iförsej..har inte slöat så mycket....man blir rätt trött av att nöta noter en hel dag...men det e förjäligt skojjigt.
Känner att jag redan på bara några dagar blivit mycket bättre på att läsa av noterna...men men "practice makes perfekt":)

Får se vad som händer ikväll....blir nog ingen utgång....om nu inte någon i S.W.A.T-teamets psykologer övertala mej att gå ut och skaka pojk-stjärten;)
Nä nu ska jag kolla om vi har någon trevlig film i dtaan..eller så blir det att nöta igenom iTunes listan
(typ några timmar framför datan då)
Ha det bra!
Kram//Micke

"When you want it , when you need it
You'll always have the best of me"


image69
nöta nöta nöta.....oja jag slängde på mittenkåpan igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0