Sökning

Japp!
Då har man fixat sökningen då på Fryshuset:)
Vaknade extra tidigt idag för att jag skulle kunna åka in lite tidigare för att värma upp innan sökningen
(jävla översittare)
Träffade en massa gamla och nya vänner där undersökningen.....hade ju samma söktid som många(3 typ:) av mina rytmus vänner....

Sen blev det min tur att komma in till juryn.
Ja, jag kan erkänna jag var ganska nervös...men men..det fixade sej efter första noten.
Körde min "Ain´t no mountain hig enough"....satte alla baslinjer..men sen på slutet blev det helt något annat....men det lät jävligt bra...skönt att jag kan lita på mej själv.
Fick ju också ett avistaprov =läsa noter direkt....haha gick ju sådär...blev ju mest improvisation.
Sen kom vi till min favoritgrej i provet...gehörstest.....satte ju typ alla toner. Även basläraren tyckte att jag hade ett bra gehör:)

Sen blev det att dra in till staden med mina rytmusvänne roch ta en sallad på mariatorget.
Och nu e jag hemma och sitter med alla grejer inför sökningen på betel.....måste få tag+planka en låt tills dess...blir aldrig någon vila för mej..och sen kommer 8 veckors sommar jobb...
men men...går framåt ialalfall...

Ha det bar på er!
Kram//Micke

image75
Nästa hösta kanske detta blir mitt nya hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0