Updatering

Hej!
inte updaterat på ett riktig bra tag...
Kan säga att jag fortfarande lever....i min dröm värld!
Haft massa skojiga saker för mej på sistonde så har inte haft tid att updatera....
Ska söka in på Rock musiker linjen på onsdag...så det är en massa tränande nu på kvällarna...har ju jobbar 9-5 hela veckan nästan...så visst sliten e jag(med tanke på att jag var på skiva igår)...

Fick nyss ett samtal från mamma som ville öppna mitt brev från betel....och japp...jag ska dit och söka i maj..
Verkligen fullt upp fram till sommaren:)

Och ikväll blir det att gå på rytmus skiva på...*host* viper room(I will behave)
Kommer nog lätt att vara snyggast ikväll med stor sannolikhet....asså jag i smoking..(schhhh)
men nu e min rast slut...
Ha det bra!
Kram//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0