uppe sent

 
Hej!
Har inte gått och lagt mej än!!!
Fick en sån lust att spela bas vid 2...och ja nu sitter jag här...trött som en sengångare....men men mitt egna fel om jag lyssnar på bra musik innan jag lägger mej:)....

HAr världens roligaste dialog i skallen...kroppen bara skriker efter sömn...men mitt begär ba "Äh håll käften"(aka lasse kongo stil)....och då blir det som det blir......
Har iallafall haft ganska skoj.....men med tankte på att jag ska gå runt djurgården imorrn och senare på kvällen ha föreläsning om antioxidanter och mineraler så måste jag nog ta och väcka förnuftet snart(om jag nu har något)


Sov verkligen gott nu...
John Blund petar mej i röven med hans jävla paraply just nu..
Kram//Micke



Dagen
Börjar bli ett beroende:)

Kommentarer
Postat av: Himani

kan inte du skjuta upp klipp när du spelar? Skulle vara intressant =D

2008-04-20 @ 14:37:51
URL: http://hds.blogg.se
Postat av: Micke

Ja kanske..har inte alls tänkt tanken:)
Dock så dansar jag när jag spelar...vet inte om jag skulle tappa en massa läsare då;)

2008-04-20 @ 21:51:51
URL: http://nicknamejara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0