07:30....

host host...
Sitter med en kopp te och tar det lugnt och lyssnar på en massa "feelgood-musik"....
Såndär musik man lyssnar på när allt bara är skit och man verkligen behöver en lyckoshot
(ja även jag har dåliga dagar...häppna?)
Fick nyss reda på att jag börjar 07:30 imorgonbitti...betyder nu att jag måste gå upp med korna
(inte tuppen..den är uppe 7)....
Så det första jag tänker ta på när jag åker till jobbet är lite Gene Kelly med "Singing in the rain"...om det nu regnar förstås;)

Det drar mej till en tanke som jag länge haft.....om jag fick välja vad somhelst i världen....tyvär skulle det nog inte vara världsfred(men det ligger 2:a)..
Jag skulle vilja att mitt liv typ var en musikal(jag kommer ut nu...skoja) liksom när jag knäpper i fingrarna så börjar alla runt mej dansa och sjunga...och så vill jag ha ett storband också.....

Skulle säkert fungera om jag blev snuskigt rik...ba ha min egna ensemble som följer efter mej hela tiden vart jag än går...

Suck....
Tills dess får jag sjunga själv och dansa...håll er borta från Odenplan isånafall:)
Kram




Kommentarer
Postat av: aron

uppdatera!!

2008-02-10 @ 11:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0