Drömmar

 

Godmorgon!
Har precis hunnit göra klart alla mina viktiga uppgifter för veckan och planerat in allt....
Blir en fullbokad men skittrevlig helg...Blir Seminarium på Hovet först med superbra talare...sen direkt efter det förmodligen studio inspelning....
Så nu måste jag hinna skriva en låt på 5 min den här veckan....
Men men...känner att allt flödar på nu...har börjat lyssna på ny musik också..lite Peter Gabriel och Aerosmith(dom flesta jag lyssnar på är av ren slump) och då slog ännu en rolig drömm mej i skallen...

Jag tänker göra en musikalfilm med en massa kända rock låtar...den ska heta "Rock´n´n roll love baby"....
Tänker inte lägga ut manuset för då blir det säkert snott av någon emo....och nej..tyvär har inte jag någon roll för Zac Efron.....han passar inte riktigt in med hans ljuva pojskstämma...
Kan tänka mej Daniel Radcliffe...om han kan sjunga då förstås..
Men men...

Nu ska jag dra in och lämna min kollegas jobbnyckalr...sen vet jag inte vart jag ska....dra runt på Odenplan typ...
Någon som vill joina??:)

Kram

Vrömmar
Jag vill också kunna rocka..ha en sjukt söt dotter..och ett barnbarn..
(Bild:Liv Tyler,Steve Tyler)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0