Fylle Update

Heeej!
Kom nyss hem ifrån en galen kväll med Madde&Co..
Kvällen började med lite förfestade i grannporten(typ 50m från mej)....
Det var schlager,cider,malibu orange och en konstig sanning&konka lek...
Blev att jag fick gå och be om en toalett rulla av grannen brevid kl 22:45..var ju sådär populärt..men men vad gör man inte för lite skoj..
Sen bar det av till "Ett ställe" inne vid söder...tror det var 23 års gräns..men det var inget problem för härskapet att komma in....

Sen blev det dans och allsång till alla möjliga låtar(typ Carola,Bon Jovi).....
Var verkligen en superkul kväll....fick föresten en oväntad Gay-slap(tror jag)...dansade med en kille och shakade..sen blev jag bort puttad av en annan kille samt slapad...liksom..what was that??...
Men iallafall trevlig kväll som avrundades på donken men 2 Chiken burger och en stor pommes(bästa fyllekäket)
Sen blev det hemåt färd med mina nya roliga grannar...
Nu sitter jag här..ska snart krypa ner i sänmgen..ska bara blogga klart...
oj..ja nu e jag klar
Sov gott på er
Kram

image22
"Ett ställe".....trevligt ställe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0