Go´Kväll

ja nu sitter man här igen...
Har varit ännu en kanon dag...
Sitter just nu och lyssnar på Eros Ramazzotti...fråga mej inte hur..hörde typ något reklam inslag nyss med honom och vips! så sitter man och nynnar på...

più bella cosa non c'è
più bella cosa di te
unica come sei

och jag kan verkligen inte få ut den ur mitt huvud...har den redan på ipoden också........illa.
Men iallafall..var en kanon dag..träffade nya basläraren.
Insåg att jag behöver träna ganska mycket mer noter.....men det fixar jag...

har dock en tråkigsak att berätta...börjar typ få ont i högertumme..börjar bli en svullnad..förmodligen en infektion av något slag...hoppas bara att det inte blir allvarligare som några av mina vänner haft(borta från allt spelande i 1 år..eller värre..tvungen att lägga av)
Så nu blir det att vila i 1 vecka för att se hur det blir...om det inte gått över så blir det farbror doktorn....och förmodligen en jävligt dyr handmassage.....liksom..utan mina händer är jag inte mycket MAN;)
Men men...det löser nog sej...det får bli att gå med vantar på hela jävla veckan då...som Janne Schaffer.

Snart blir det utgång ed brorsan till 90´S....är ju såhär jätte smart fö man ska ju övningsköra med farsan imorgonbitti(jaja jag har läst körkortsboken!!)....fast jag är inte känd för mitt IQ.
men ni får ha en trevlig kväll...jag kommer garanterat ha det..gå och cluba med vantar...härligt...tar nog morsans lovika:)

Ha det
Kram

image42
Mi! vill inte ta en paus..måste spela varje dag

Kommentarer
Postat av: tove

ha en bra kväll:)

2008-02-29 @ 21:45:13
URL: http://liljaaaa.blogg.se
Postat av: JoannaAmandaLo

Hoppas tummen blir bättre snart. :)

2008-02-29 @ 22:44:30
URL: http://joannabr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0