Grattis Lars

Godmorgon!
Tänkte ängna hela dagens inlägg åt min kära vän Lars som skulle fyllt 21 år idag. Kan väl säga att dom här åren som gått har varit dom mest hårdaste i mitt liv.
Tror det har varit för oss alla.

Man säger att man inte vet vad man har tills man förlorar det....och ja han fattas mej verkligen.
Man undrar ibland hur livet hade sett ut....förmodligen mer skratt och fotbollsmatcher.

Men man ska inte älta på vad hur/vad det skulle ha varit. Man ska vara glad för den tiden man fick...
Och jag är glad för den tiden.
Finns inga härligare år än mina 4 år tillsammans med mina bästa vänner Aron och Lars.

Kommer alltid att ha det i minne  dom dagar jag behöver ett extra leénde.
Så jag avslutar med att säga.

Grattis på födelsedagen Lars. Vart du än är så hoppas jag att du har det bra och att jag nångång får sätta ett skott i krysset på dej:)

Kram



image32
Han hade verkligen solen inom sig

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

grattis

2008-02-24 @ 08:06:47
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0