happy happy

 
Tjenis!
Inte bloggat på länge...
Har typ legat sjuk ett tag nu...men nu e jag frisk och fit for work.....
Var superskönt att vara tillbaka på jobbet i Onsdags(gillar verkligen att jobba)...hade en skön dag idag också...
förutom att jag har en jobbig torrhosta som jag håller på att bli knäppp på..

Är dock ganska utvilad efter 7 dagars sömn.....förutom idag då:)
orsaken var att jag nyss inskaffat en liten leksak(pre-amp)...som jag har väldigt svårt att slita mej ifrån
(beroende månne?)
För en som inte vet vad det är säger jag inte...ni får gissa helt enkelt...
den iallafall superbra till att träna till låtar..bara att plugga in iPoden och börja planka...
(faktum är att jag spelar just nu)

Kom nyss på att det e fredag imorgon..har typ helt tappat dagarna nu när jag varit liggandes i influensa....
Är "Super Bad" att dra ut och ha skoj.....men med tanke på att man låg med 39´c feber för 3 dagar sen så kanske alkohol är det sista min kropp behöver...kan ju alltid ta en alkoholfri "White russian":)

Nä nu ska jag kolla lite "28 day later" och käka den gömda Apelsin krokanten i bokhyllan...
ha det bra kram...


Ps. Roligt att veta...
       Min bror e laktos intolerant..villnusäga att om han äter mjölkchoklad
       så somnar han typ....stackarn...men kul att tittat på:)


happy happy
Min nya leksak...me like



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0