Hej hopp

Tja!
Har varit ännu en bra dag...
Började med att brorsan och jag gjorde varma mackor på morgonen...var super gott att äta till frukost medans vi tittade på "Terminator"...
Sen blev det att köra Ab-slide i 30 min för mej(satsar på beach 2008)...börjar redan få lite träningsvärk..men men

Drog sedan in till staden för att möta upp morsan på banken som vi skulle råna(föra över pengar till mitt konto)
Får typ in 2.700kr på kontot imorrn(krog runda månne?)
Sen blev det att gå runt i alla musikbutiker på söder i väntan på att Aron skulle komma hem ifrån Ekerö som ligger typ 1 timmer bort)

Så nu sitter jag framför deras data och bloggar lite samt kolla ansiktsboken....
Eller snarare Aron kollade min och kommenterade lite...högt

Aron:

" Varför har du jay Leno som kompis" (om min vän med stor haka)

"Gaah! Sluta skydda din snygga syrra" (för lätt att lista ut så säger inget)

Jag har en läskig men ärlig vän:)
Men nu ska jag kolla simpsons
Hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0