Helgen

Tjenis..inte updaterat på ett bra tag....
E hemma och sjuk igen...fick typ betala min otroligt roliga helg med min hälsa
(för jag betalade nämligen inte ett öre i helgen)
Var hos farbror doktorn tidigare imorse....så det blir bara av att vila och dricka ananas juie dom här närmsta dagarna:(
...men iallafall

Min Helg:
Lördagen började med att åka ut till Sundbyberg där jag hjälpte en kompis att lägga lite bas på några av hans egna låtar.....var lite rostig får man erkänna...inte varit i en studio på länge.
Var klar runt 16:30 tiden typ...och då blev det pendeln till Karlberg.....sedan gick jag därifrån ända till Slussen(Odengatan,sveavägen,drottninggatan..ja)
Där stöte jag på en turist som behövde hjälp att hitta till Debaser.....men det slutade inte där....
blev istället att gå ut och ta en cider och snacka(älskar att träffa nya personer)
Lite senare på kvällen drog jag och min nyfunne vän till Fasching....alltid bra musik där och alltid personer man spelat med eller umgåtts med:)
Träffade en gammal gammal bas kompis som var på besök i staden....träffade även en jazz trummis (som jag förgäves letat efter på facebook) han älskade typ allt Marcus miller gjort samt han hade träffat Poogie Bell(skit grym trummis)...får leta nästan helg på fasching efter honom:)
Men iallafall...kvällen avslutades på Sheraton Hotel...med ett fyhelvete långt basjam(jag hade ju basen med mej).....
så det var bara att plugga in Pre-ampen och köra...till kl 07:00...sen dog jag i en king-size bed...
Var verkligen en super helg....som jag nu får betala med att vara säng liggandes några dagar...men men..
Har ju en gränna polkagris i handen..så tror att jag klarar mej..
Ha det bra
Kram


image20
Marcus Miller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0