Kanon Helg:)

Ja...vad kan man säga.
Just precis nu så stämmer verkligen allt....
Vaknade 6 imorse pigg och glad(sov bara 3 timmar..men men)gjorde lite gröt och sen slängde jag mej in i duschen....Sen bar det av till Hovet för att köa till bra platser.
Blev ju sådär halv-populär när jag kom dit med basen(varför ogillar folk personer med gigbag?)
Men det var bara att le och ta dom bästa platserna.

Kan bara säga att hela helgen har varit fullspäckad av bra talare ifrån alla håll i världen.
Var precis det som man behövde för att få lite extra eld i arlset(som man säger)...
Så dom följande dagarna kommer jag att vara glad och positiv(förmodligen sjunga)
"För jag har bara,solsken hos mej"

Efter föreläsningen var det studion som gällde. Ska spela in en söklåt som jag ska skicka till några musikskolor...
Så nu är jag verkligen på banan igen efter ett litet uppehåll(typ 1½ år) Fick tag i min gamla baslärare också...
Fick ett nummer till en bra baslärare som jag nu bokat in mej till på Fredag....

Så nu går det bara framåt för mej...har drömmen i ena handen och fordonet i andra.
Hur går det själva då för er läsare?
(ni borde faktisk kommentera mera)
Hare bra
Kram




image34
det saknas en köttfärslimpa i denna bild..undra vart den tog vägen?Mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

buhuuu... körkortet har varit mitt nyarslöfte de senaste 5 aren, men far aldrig tummen ur! du kanske kan inspirera mig till att sätta igang? eller typ bara tvinga mig helt enkelt? eller vi kanske kan sla vad e nat? senasta gangen vi tävlade var ju i armbrytning pa din födelsedag för ett par ar sen.. det var en härlig seger!! haha!! du kanske kan fa revanch när vi syns i pask...

bisous fran storkusinen

2008-02-25 @ 13:27:05
Postat av: Micke

Hej!
Självklart kan jag hjälpa dej...vi får övningsköra båda två på ljusterö i påsk....dock ej nära vattnet då kanske är bra:)
Ha! du vinner aldrig över mej i armbrytning nu...noway
Kram

2008-02-25 @ 15:13:22
URL: http://nicknamejara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0