Latdag...

Hej hej!
Har bara tagit det lugnt idag...har typ gjort allt jag skulle idag....
Ringde ett nytt dagis och presenterade mej...så förhoppningsvis ringer dom upp mej..
Och så har jag kollat upp sökdatum för musikskolorna som jag snart ska börja söka till...
Så nu gäller det att spela in en baslåt och sen luska ut 2 bra söklåtar....Blir förmodligen något med Stevie Wonder
(är alltid ett säkert kort)

Det har bara varit en massa planering idag som sagt.
Egentligen var planen  att ta en lite tripp till staden och promenera...men ingen  ville joina mej
(kan vara för att det bara är 5%chans att överleva den långa färden)
Så det blev att stanna hemma och titta på "Percy tårar"....haha har aldrig sett det...älskar verkligen Killing-gänget.
Dagen blev ju ganska bra trots allt....fast det är ju alltid så
"Life is what you make it"
 Nä nu ska jag kolla vidare
Hare bra;)


image27
haha dom driver med Fugelsang....fast han kom upp i rymden trots allt.



Kommentarer
Postat av: B.H

HAHAHAHA!!!!!!! MEST ÄLSKVÄRDA HUMORGÄNGET NÅGONSIN!! "JyyyymdJeeeeesan"

2008-02-23 @ 22:13:17
Postat av: Micke

haha Robert Gustafsson som "KApten klänning".... har nästan fått sex-pack av skratt.

2008-02-24 @ 22:44:14
URL: http://nicknamejara.blogg.se
Postat av: Beata

Dagens Sanning: Humor gör dig snygg! Dagens fråga: har människan gränser? En man i högklackat som inte kan säga R, Allan i dalen och ett lakritstroll.. Svaret är NEJ ^^

2008-02-24 @ 23:24:49
URL: http://beatalou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0