Leker med tanken...

Godmorgon!..hoppas att alla sovit gott:)
SItter här och äter min dagliga dinkelgröt och kollar på lägenheter(om det nu heter så)
Man har ju kommit upp i den åldern då ett eget litet ställe vore trevligt...fast allt är ju så dyrt...liksom jag har inte 2 mille i fickan..har du (lämna gärna adress och alarmkod då till mej:)

Jag har iallafall en bild av hur jag vill bo..typ Vasastan (för att verkligen ta det billigaste då ja).
Det är liksom perfekt att bo där runt Odenplan....liksom..Nära till SATS...när man känner sej äcklig
(som jag aldrig gör) Då ere bara att dra sej till Centralbadet på lite SPA...
Sen om man ska se lite längre fram så är ju planen att plugga på Kungliga Musikhögskolan....och det är typ gång avstånd dit...
Så det skulle passa med en 3:a...sovrum,Vardagsrum och studio...fast jag e ju så snäll så jag låter nog en nudelätandes KTH:are få trängas där inne bland 8X10"  och 4x10:orna
Ska iallafall vara en person som kan laga mat (nudlar är mat! dom äter det i asien!) för tvätta,diska,städa..det är en av mina hobbys(sjukt)

Men nu ska jag äta upp gröten som redan blivit kall smat titta lite på "Bert"..
Ha det bra..
Kram


Konversation mellan mej och vän:

Aron säger:
fyfan jag har haft så tråkigt den här veckan
Aron säger:
har kollat på oprah och rachealray typ
Aron säger:
och gilmoregirls
Micke säger:
haha vad har du gjort...typ inget..det är så jävla tråkigt..du vet vad dom säger..."When masturbation lost it fun you´re fucking lonely"

Aron säger:
haha

Det är alltså en Green day text..ehm ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0