Morgon

Hejsan!
Har sovmorgon idag..eller börjar 12....fick ett mess 07:50 från chefen.
Men jag låg inte och drog mej i sängen..nejdå..det blev gymmet. Har ju legat sjuk i 2½ vecka...så nu var man pigg igen att lägga sej under bänken.

var dock lite trött...blev sent igår. Kollade "Terminator" med brorsan igårkväll(mest för att ha ett skäl att äta polkagris)
Saken med mej är att jag alltid lyckas reta upp honom när vi ska kolla på något
(kan vara för att jag kan alla repliker och imiterar karaktärerna)
Men igår hade vi en konstig dialog i en scen i filmen..
Huvudpersonen får inte använda datorer...ja här är dialogen

Micke - " Varför får han inte använda datan?"

Joel - "För då kan robotarna se vart han är"

Micke - "Meh! Det är ju inte som att han addar dom på Msn"

Då blev min bror arg på mej....


image25
Bild på min och brorsans misslyckade sockerkaka....som tur fick jag äta upp allt (FETTO!!)

Kommentarer
Postat av: Bego

Hahahaha! "Inte som att han addar dem på msn"!! Du och dina bakverk! Fränt att du skaffat blogg..

2008-02-24 @ 22:10:45
URL: http://beatalou.blogg.se
Postat av: JoannaAmandaLo

Hhahaha, snygg kaka. ;D (skadeglad) ;)

2008-02-28 @ 16:53:23
URL: http://joannabr.blogg.se
Postat av: Micke

Meh! baka bättre själv då skurt;)
Vad sägs som att ta en matlagningskurs tillsammans...
I need it badly..and so do you:)

2008-02-28 @ 17:00:05
URL: http://nicknamejara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0