Open road

Hejsan!
Varit lite halvt dålig på att updatera...
Tillbringade mestadels av dagen i studion igår. Det blev att lägga om alla instrument igen.....tog några timmar...men med det sällskapet i den lilla studion skulle man kunna sitta där 1 vecka:)
Men iallafall...det blev en ganska souliglåt...skulle faktiskt kunna lägga en sång över den....fast inte min då;)

Vi spelade in 3 gitarrer och 1 bas...Jag fick låna min febersjuka väns Wah-wah pedal
Fick ta om några inspelningar...(allt måste vara perfekt när jag spelar in)
Blev faktiskt riktigt nöjd när jag hörde alla spår tillsammans...körde lite "Less is more"
Dv. mera instrument som spelar små saker(som den store Quincy Jones gör)

Så nu är inspelningen klar...Min vänska bara fila lite på trummorna..sen..finito
Och allt ska vara inne innan April..så ligger bra i tidsplanen...

Och imorse så ringde jag min körlärare.....fick det i 18-års present(!!)
Så nu är det dags att få tummen ur röven och börja köra...så upp till Kärrtorp vid 4 tiden idag...
Ska bli roligt....

Vad kan jag säga...allt går framåt nu för mej
Kram

image39



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0