Sjuk igen...

Jaha...
Då sitter man hemma igen då...
feber och spränghuvudvärk är min dag i bra beskrivning....
Började dagen med att gå upp runt 15:30 tiden...hade en såndär sjukt ond huvudvärk att varje steg gör ont..
men men..måste ju äta..så det var bara att bitta sig i läppen och gå upp....fick mej ett skratt iallafall när jag kollade spegeln(gjorde ont i huvudet som fan men var värt det)..jag hade nämligen råkat somna igår med ansiktsmasken på..så jag såg allmänt död ut..skoj:)
Sedan har dagen gått åt att äta och typ fixat lite rolig musik till iPoden...
Laddade in lite Phil COllins...hade visst glömt bort den artisten...var ju bara typ 1 år sedan som jag dansade till
"Easy Lover" och lirade...man glömmer fort vem man är ibland.

Och nu så slog tanken mej att det snart är dags att börja söka skolor igen...har ju tagit en paus från drömmen och latat mej ett tag..men nu är det dags igen att ta tag i sitt liv och gå tillbaka till den personen jag var förut....
Har dock varit en bra och lärorik och underbar resa kan jag säga....

Men nu bråkar brorsan om datan igen..och jag är inte "In the mood" för att slåss..
så.
ha en bra dag
Kram:)

Kommentarer
Postat av: aron

ansiktsmask?
GAY!!!

2008-02-12 @ 19:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0