Storstädning

Tjena!
Håller på att storstäda rummet.....har en massa dammråttor att ta död på tyvär....
Kommer nyss från en god tacos middag med Brorsan och pappa.....och ja...vi har druckit lite för mycket..så papap och brorsan sitter och skrattar åt teven medans jag städar(super kul)

Har haft en bra vecka...förutom att jag hade feber i början..men men....
Har varit en konstig vecka med en massa roligt inslag...tex. Gruppdiskussion hos Kronofogden
(jag åt mest kyckling wrapers och tog tosca-kakor) träffade en gammal tjej polare där också som jag inte sett på 3 år...Ibland har ödet ganska konstiga vägar för en....tycker verkligen om när sådant händer...händer mej ganska ofta.

Så nu blir det en lung fredagskväll med städning och chokladhjärtan ätning....fick lite av min hemliga beundrare
(okej ljuger dåligt...min chef)
Och imorgon blir det utång med min favorit kollega Madde som fyller 21(imorrn ska vi fylla)
Ha det bra..nu drar jag fram dammsugaren
Kram;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0