Wiie!

Tjenis...
Hade tänkt blogga lite innan jag kryper till kojs...
Börjar får en riktigt bra våg av positivitet just nu känner jag...
Veckan har börjat bra...okej listar bra saker som kommer hända den här veckan
  • Söka jobb imorgon. Om jag e riktigt duktig så kanske jag får presentera mej om jag har tur
  • Är ledig hela veckan typ...om inte Chefen messar mej 8(som han gjorde idag) betyder..sola sola sola.
  • Sjukt brutalt bra seminarium på Hovet i helgen...skulle inte missa det för något faktiskt...
  • Direkt efter seminariet på Söndag så blir det inspelning av min låt vid Fridhemsplan
Sen kommer lönen på Måndag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det betyder shoppa shoppa shoppa....ÅH! jag behöver verkligen det.

Saker jag behöver:
  • 2 Par jeans(minst)
  • En sjuhelvetes massa t-shirtar
  • Kalsonger(blir nog Calvin eller Björn)
  • Snygga munk-tröjor
Måste ha någon som e bra på kläder....det är ju som regel att man ska ha en tjej med sej när man handlar jeans
(för dom är ärliga iallafall) Jag har ju som sagt inte världens hockey-röv...så...
Men Kul vecka iallafall...
Själv då alla kära läsare. Hur e livet för er nuförtiden?
Kram

image26
Oja jag köper lätt dom röda i strl: 26-32....

Kommentarer
Postat av: B.H

Trevlig blogg, de i mitten längst ner är verkligen du i ett nötskal. Men förstår att de rosa är frestande. ^^haha

2008-02-23 @ 22:17:28
Postat av: Micke

Tja
Ja tyvär fanns dom i mitten i min storlek(damn)
men men..blev ett bra köp ändå..
Ja ska försöka hålla bloggen så trevlig jag kan:)

2008-02-26 @ 17:58:35
URL: http://nicknamejara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0