39´C

 

Tjenis!
Sitter här med 39´C grader feber och mår pyton(vad fan gör jag ens uppe)...
Borde verkligen inte åkt in till staden igår...men men man lär sej av sina misstag right?
Hade iallafall jätte trevligt med Aron och Cicci(och en kopp choklad med massa grädde)
Kommer förmodligen inte jobba på hela veckan..elelr rättare sagt..får inte för chefen.....

Har haft en jätte konstig natt...typ sovit på 3 olika ställen...däckade i fåtöljen och sov några timmar...för att sedan flytta mej till kökssoffan och spendera mina feberfrussningar där...efter några timmars frussenhet flyttade jag mej till min säng där jag sov med 2lakan,jeans,t-shirt och tjocketröja......vaknade i en pool av svett typ....
Så nu sitter jag här...hade tänkt kolla film snart...står mellan "Enchanted" och "A cinderella story"....
(notera att jag e konstig när jag har feber,gäller även min filmsmak)...
Nä nu ska jag käka något
Ha det bra
Kram




39´C
Det här e typ jag just nu...

Kommentarer
Postat av: Haschbaby

HAHA, "A cinderella story" är nästan förbjudet alltså!! ;D

2008-02-02 @ 18:28:56
Postat av: Micke

hha ja...fast ibland måste man få vara lite förbjuden;)

2008-02-13 @ 12:22:16
URL: http://nicknamejara.blogg.se
Postat av: HaschB

Beror på om Hilary Duff är värd ett dödsstraff? HAHA HÅRT
Det finns ju så många andra som man kan få villkorlig dom för. ;D

2008-02-16 @ 14:54:01
Postat av: Nicke

Hillary Duff är ju typ det bästa som Disney Channel producerat på 10 år.....hon måste leva..samt Aly&Aj...måste ju tänka på L.A´s musiker..dom måste hju få sitt levebröd

2008-02-17 @ 04:25:20
URL: http://nicknamejara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0