Bra kväll!

Tjenis!
Har haft en superbra dag på jobbet(har typ aldrig dåliga dagar nuförtiden).
Hade kalas igen = fruktsallad och härsken grädde(skoja madde).
Sen efter jobbet gav jag mej av in till söder för att hämta upp min lagade och supergrymtcooltfixad Jazz Bass....
Kostade mej 580kr..så var ju ingen större smärta i plånboken....Träffade hantverkaren som gjorde arbetet på basen vid tunnelbannan...gav honom mycket cred för ett riktigt fint arbete...han tyckte bara att
"Det värmer i hjärtat att ta hand om ett sånt instrument".....
Och sen dess jag kom hem har jag...
  • Ätit
  • Testat basen
  • Fixat i Businessen
  • Jammat med familjen
Och nu ska jag och bror min kolla på filmen om Bob Dylan tillsammans...
Så kvällen avslutas med 2 bilder...


Lycka nr 1
image13
Yes! Äntligen har man fått tillbaka den:)

Lycka nr 2
image14
En vanlig kväll hos Ingegård(om ändå...>.<)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0