Dagen

 

Ja då har ännu en dag gått......
Började dagen med att vakna runt 14:00 tiden(det är lyx)...har typ sovit 12 timmar.
Hade världens sjukaste dröm....eller snarare jag gick igenom alla mina minnen från livet.
Så var ju ganska roligt att vakna.....man har ju haft ett bra liv hittils:)
Dagen gick åt att försöka ta godis från godis skålen(morsan har typ perfekt hörsel)...samt halv plocka lite i rummet.
Ska försöka göra något lite vettigare imorgon....typ börja planera fram till sommaren.
Mål den här månaden:
  • Få tag i en baslärare.
  • Träna minst 10ggr.
  • Fixa en studio så jag kan spela in.
  • Dra ett bas-jam minst 2ggr
Imorgon så smäller startskottet....
Så nu blir det sängen som gäller
Ha det bra


Dagen
 Behöver jag ens säga vad jag gjorde idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0