Denna helg har jag...

Tjeinis!
Int updaterat på jätte länge nu känns det som...men iallafall
Detta har jag typ gjort(som varit av intresse)

Fredag: Kom till jobbet super glad och nytränad....hade födelsedagskalas på dagiset..så det blev av att äta
               smörgåsbord typ, med en massa goda kex och ost/salami...gjorde disken sen(och smögåt upp all       
               ost). Efter jobbet gav jag mej(typ gick) jag till Kungsgatan där jag skulle träffa upp familjen på
               Galway´s Irisch pub. Där tog jag och far min varsin Fish´n´chip tallrik("hmm what do you eat to chip?")
               Sen tog familjen Ingegård en lång promenad på Kungsgatan,ner till Oscars teatern där vi skulle se
               "Singing in the rain"......Får erkänna att den faktiskt var bra(ingen falsksång alls)
                Sen var det hemåt färd(trodde jag)...blev inbjuden till en 19-års fest några stenkast från mitt trygga hem....
                så spenderade fredags kvällen med min goda vän Adam och typ Bajen baby squad(huligan jävlar)

Lördag: Började morgonen med att duscha och stå och oja mej i garderoben på vad jag skulle ha på mej
                (Blev kavaj och skjorta)....Sen begav jag mej till Västerås för en lite föreläsning om..ja typ Attityd.
                Var superbra talare och gick därifrån med ett leénde.....Efteråt, hemåtfärd trodde jag...nej nej...blev
                 inbjuden till en sminkvisning av E.Funkhousers nya kollektion med Cecillia Lindén och frisörn
                  John Gillespie (frisör åt
Kylie Minouge samt Christina Aguilera).
                Så var ju en ganska cool kväll om man säger det så.....
                Efter showen var det hemåt färd(äntligen)...sen var det läggdags(inte)...satt och spelade bas till 5 på
                morgonen...fick världens driv igår med basen..liksom allt stämde verkligen...
                Så....

Idag: Har jag sovit till kl 14:00....sitter just nu och käkar fiskgratäng och spelar bas(samtidigt)
          Snart måste jag lämna datan...så
           Ha det bra
Kram



image10     

"You´re the reason I don´t sleep at night"

Kommentarer
Postat av: aron

snusk!
DU KNULLAR DIN BAS!

2008-01-21 @ 15:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0