Fan fan fan...

...Bet nyss sönder en tandflisa....hoppas att det inte är en spricka bara...att paya 8000kr för en tand vore inte det roligaste att lägga månadslönen på....men men.
Min bas e nu klar iallafall....ska hämta den imorgon, sen kommer jag förmodligen att köpa en EBS Mirco Bass II... Eftersom jag har sålt stärkaren och den andra basen så behöver jag något roligt att spela på...

Annars så har dagen varit bra..fick besök av en sugen köpare kl 9 på morgonen(snacka om wanta min bas badly).
Så i helgen säljer jag min gamla Gibson G-3:a och min Carlsbro 50w..+ lönen kommer...så det blir ut och festa i helgen för mej(inte..ska träna+business).

Har varit en bra dag får man tilläga...men nu börjar jag tapap lite fokus...
Ha det bra
Kram

image12
Wiiie! nu kan jag bli en basnarkoman igen:)

Kommentarer
Postat av: Vonne

Nördigt högt upp du har den. xP

2008-01-24 @ 21:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0