Filmkväll..

 

Godmorgon!
Har sovit gott idag med....fick vara hemma och ta tvätten idag(jätte kul...gillar att tvätta..jag e sjuk).
Igår hade man besök av sitt lilla rytmus Bi som ville kolla lite "Death Proof"...tyckte jag var skoj att ha en helt oplanerad filmkväll.
Fast man har ju alltid popcorn hemma(och mackor med skinka på).
Så slängde på filmen..har alltid gillat Quentin Tarantinos filmer...dom är lite små sjuka på något sätt.
Iallafall...efter att frossat i skinkmackor,popcorn och finchoklad så hade vi ca 30min över att spendera.....
självklart drog man av ett Bert avsnitt....kan ju inte bli bättre avslut på en rolig kväll.

Så idag ska jag tillbringa min tid i tvättis....sjungandes. Kanske drar krogen ikväll..så pass på där ute:)
Hare kanin bra


 Filmkväll..
Min Idol efter Fantomen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0