God middag..

 

Godnatt på er!
Har varit en jätte rolig dag idag...har tvättat hela dagen. Blev inget krogen....
Blev ännu en filmkväll med mitt Bi....kollade resten av Grindhouse projektet..så det blev "Planet terror"...
Lite halvt zombie film(älskar zombiefilmer).

Men först måste berätta om den utsökta middagen min bror lagade...mm så gott...
(där tog han platsen som 1:a person att få bo med mej)
först en apetit retare..lite tapenade med champange...sen hög vi in på maten.

Planerna var duschen sen...men Biet han sticka mej innan jag han ta en handuk...så det blev film direkt.
Fast först lite uppvärmnig med "Bert"..(som jag nu e beroende av nu)..
Asså jag e helt fast...det är så kul..sitter typ och säger "döda mej nu snälla..smärtfritt" för att pinsamhets faktor är på 10-skalan.

Så just nu sitter jag och..såklart kollar bert och äter tapenade(dock utan champange)
Snart kommer bror hem och förmodligen blir jag utkastad då...så tänkte bara säga.

"Tre raggarballar med svängdörr och en jävla massa blod!"

Puss på er;)


God middag..
Myspys middag hos Ingegårds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0