Matförgiftad...

Tjenis...
Sitter framför datan...kan typ inte sova..har magkramper och mår jätte illa....
pendlar mellan att skriva en rad och att nästan börja ett samtal med "Ulrik"...

Har haft en bra helg hittills(besides that chicken kebab last night)..

Har typ jobbat hela veckan på det underbara jobbet:)
Så ett litet sammandrag av helgen:
Torsdag:
Hade liten sovmorgon så började kl 11...
Hann med att göra 2 läkarbesök innan jobbet....alla värderna var på topp:)
Hade då 1½timme innan jag började jobba...så åkte till Aron och gick ut med Maja lite grann innan jobbet.

Var ganska trött efter jobbet...men det stoppade ju inte mej ifrån att dra ch kolla på konsert på kvällen i tantogården. Träffade en massa gamla vänner där så kvällen var superkul...och det avrundades på krogen;)
Tog sedan nattbussen hem med en vän...råkade ringa fel sisådär runt 2 tiden...skulle ringa brorsan och säga att jag var påväg hem(sorry den jag ringde).
Sen somnade jag gott på kudden.

Fredag:
Började vid 12:30 tiden....dock så kom jag 30min försenad pga. ett jävla vagnfel i Odenplan...
men men var jätte mysigt på jobbet..fick äta glass i stora lass.
Fick stänga på dagis..och därefter var det systemet som gällde för mej....
Hade en liten fest hemma hos Bergstenarna....det var trevligt och allah var där:)
Jag var ju som vanligt kvällens rubadur....drog i gång låtar som
  • "For you I will" - Tedd geiger
  • "When you say nothing at all" - Ronan Keating(på något konstigt sätt så kan alla den låten)
  • "Apologize" - Timbaland(allsång på den låten..skoj)
Sen efter en lyckad spelning blev det kycklingkebab(förmodligen den som fick mej att må såhär).
Sen deckade jag på Bergstenarnas soffa...tror det var under ett samtal med Linneá(sorry).

Så idag har jag bara mått förjävligt dåligt...somnade vid 18 tidenoch vaknade vid 23:30 av att jag hade jätteonda kramper i magen...
Men men får se det positiva i allt..kommer förmodligen gå ner lite i vikt(hatar att gå ner..jag vill gå upp!!)
Så nu ska jag väl försöka sova...har nyss snackat med "Ulrik"..(usch)
Sov gott på er.
Kram



image8
Gravendals päron e gott;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0