Nytt år,Ny blogg,Nya mål

 


Hej!
Ja så då var man inne på 2008 då.
Nu får man se vad detta år har att ge och vad som man kan göra bättre. Fast man är ju själv sin lyckas smed som sagt (neeej jag börjar bli gammal!!).
SKa dra ett litet roligt utdrag från året som gick:)

2007 i 15 frågor:

Vilken är ditt bästa minne 2007?
Sommar 2007;)

Vilken är dom sämsta upplevelserna 2007?
Alla jävla gånger då jag ramlat ned i vattnet fullt påklädd

Bästa plats under 2007?
Stockholms skärgård samt Västkusten och på Spöket:)

Saker du är glad att du gjorde?
Säger bara sommar 2007, och att sjunga kareoke med Anton på Chaplin´s Bar
Samt dansa med kollegorna på julmiddagen i Nacka

Saker du ångrar att du gjorde?
FInns en del saker...hemlis

Vad brände du mest pengar på 2007?
hmm...typ 10.000:- på sprit(sommar 2007)

Skador 2007?
Typ vrickad fot samt en fläskläpp

Sjukaste sak du gjorde 2007?
hahaha blir en lång lååång lista;)

Bästa årstid 2007?
Sommar

Och varför?
Myspys,fotboll,fest,spelning i skärgården.

Bästa låt samt artist 2007?
"Runaway" med Jamiroquai
Bästa artist...Peter Lemarc

Person som betyde mest för dej 2007?
haha hemlis

Vart vaknade du 2007?
I en gammal lada i Skåne där det stank skit.

Vart vaknade du 2008?
På Min vän Arons soffa(alltså bättre än förra året)

Mål för 2008?
Musiken
Körkort
Bli en gladare skit än jag är:)

Så det var mitt år
Kram på er!



image2
Här har vi 2007´s Most Valuable player: Aron
Motiv: "En person som man vet vad man har honom. Har aldrig en formsvacka"
             Är alltid där för laget. Kan vända ett underläge. Lyfter en även om man
             ligger under med 10 - 0. En underbar spelare.
             Älskad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0