Småsjuk

 

Tjenis! Kom nyss ur duschen(andra gången jag duschar idag)....
Är lite smått sjuk...har typ värk i hela jävla kroppen+jag hostar och låter nästan som Sven Wolter:)
VAr hos tandläkaren imorse för att fixa min lite spruckna tand...gick ganska fort..dom bara slängde in en slip i käften på mej och Voila! Jag hade lika fint leénde som Brad Pitt(nästan)

Så nu tänker jag åka in till staden och träffa upp min kära vän Aron(och smitta honom..mohahah)
Men seriöst...jag borde inte åka in..lär ju få betala för det imorgon.
Jag tar verkligen inte hand om mej när jag väl bestämmt något

Exempel: Var i skolan med 40´C feber...sen åkte jag hem...INTE..åkte hem med Lars och Aron och lekte hela kvällen...stackars nutte aron blev smittad då av mej(jag är typ 90% skyldig till alla arons sjukdomar)

Men nu ska jag slänga på mej något och sedan åka in och handla en Preamp...har ju ingen stärkare så nu blir det att spela i en liten dosa resten av året(om jag inte köper en feting rigg till sommaren då)
Ha det bra
Sjuksmittkram:)




Småsjuk
Me wants this badly...

Kommentarer
Postat av: A

Kiligt med feber :(

2008-01-28 @ 13:25:20
URL: http://leca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0