Tjenis

Sitter nu framför datan och kollar in lite planer inför framtiden...massa av saker man ska hinna med det här året...och det ser ut som om jag måste omprioritera en massa saker....fast det kommer även att bli skoj.
Kan ju dela med mej av mina största och svåraste mål för året
  • Ta det där jävla körkortet
  • Komma in på en musikskola så min dröm fortsätter
  • Sätta igång med att finansiera min College om ca 3 år(ska skrapa ihop 1 mille tills dess)
  • Börja giga mera(är en öken just nu i spelandet)
Så nu har jag ungefär 11 månader på mej......det kommer att bli ganska körigt men roligt år.
Har ju börjat ganska bra....om man ska se det positiva.
Fast bara en liten negativ sak just nu.....
Min baby har lämnat mej:(.....

Min Fender Jazz Bass 1966 har fått sej en spricka i sadeln....så det blev att åka och lämna den till doktor Mengele.
Fast det är ett enkelt ingrepp...bara att fila till en ny sadel...och det bästa är att värdet inte minskar med en enda krona:)
Så jag har fått klara mej på min Gibson G-3 1979 (likadan som Green Days basist kör på)...fast sak dock sälja den
läger just ut den på blocket....
Nä nu ska jag sova...Gymmer kl 06:00 imorgonbitti
Sovgott


Ps. Roligt att vi pratar igen....trodde inte det:)


image11
Min lilla substitutbas....(schhh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0