ledig dag

Ja nu e jag tillbaka från middagen på bryggan..inte.
Hade fullt upp med att ha en masa gäster över igår hos mej.... det blev film kväll med några halv bra filmer tv1000 kunde erbjuda..och lite skräck typ.
Sen avrundades hela kvällen självklart med nattbad som alltid trotsa tt man vet att det e skitkallt i vårat svenska vatten:)

Ja fick några kolleor öckså som inte orkade gå hem...så med 18 bäddar på tomten kan man ju självklart erbjuda 2 extra sängplatser:)
Och som policy som jag har är att alltid bjuda mina gäster på en god och nyttig frukost(dinkel gröt och omea-3)

...ehm ja nu ska jag försöka göra ett snyggt inhop på vad jag har jort idag....Hopp.

Var ledig idag så dagen började med att ge kollegorna en stadig frukost..sen gick jag och kurrade ner mej i lakanen och somnade om i 2 timmar....sen blev jag väckt av att en *Humla* surade mej i örat, så då blev jag tvungen att gå upp:)

Så dagen har varit att typ handla frukost(vet aldrig när folk sover över) och typ paddla kajak med Jessica ifrån norra ingmarsö till södra....gick ju så där halv bra.....fick skjuts en bra bit också av en båt....det gick ju ännu sämmre....vet inte vem som blev mest blötast...mina jeans hänger på tork..likaså mina hundalappar jag hade i byxan(smartarsle)
men men....
Och ikväll blir det samlin hos Ingegårds igen som alltid(fördelen med att eget hus;))
men nu ska jag ta en tallrik nNesquick och dammsuga lite(helst samtidigt)
Ha en olig kväll på fastlandet;)

Kommentarer
Postat av: aron

uppdatera din lilla h*ra

2008-08-16 @ 18:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0