Sommar blogga:)

Ja nu har man inte bloggat på ett sjuhelvetes bra tag....
Tänker bara börja igen eftersom en massa har undrat art min blogg har tagit vägen...
Alltid kul att någon gillar att läsa om mitt nu..faktiskt jä'vligt bra liv;)

Så senast jag bloggade skrev jag om mina små barn på dagis och deras förmåga att klara sig i skogen:)
Ja har ju gått e bra tag nu....har hänt en massa så drar bara alla highlights
  • Midsommarafton - Ja tradition som vanligt...fast i år var det faneme den bästa midsommarafton någonsin.
                                                 Godmat,godavänner, och en massa musik och fotboll.
  • Midsommardagen - Ja ännu en kanon dag. Sova till tolv och sen bada hela dagen.
                                                  Och på kvällen blev det  livemusik på krogen med Jonas band(ännu en läsare)
                                                    Så det blev att dansa för fullt och dricka en massa cola;)
  • Alla varudagar - Det var längesen man hade såhär kul på affären...bara en massa internskämt och flummigheter är årets tema....kan ju säga bara att sommarens ord är "Skäms" bland lagerpojkarna. Kan inte vänta tills nästa Tisdag

Nytt för bloggen...
Låtcitat som beskriver min situation

Dagens låtcitat:
"I'll ask polite if the devil needs a ride
Because the angel on my right ain't hanging out with me tonight"


Får avsluta dagens loggande med en bild från midsommarafton



                                            





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0