Tvätt dag

Japp då vaknade man försent ännu en morgon.
Gick upp vid 06:30 tiden för att få mej en tvättid...så blev ganska stressad ner till tvättis imorse....
"Dagens första mening" - Fan nu kommer grannjäveln på 3:an ta tiden!(han ytar alltid mina tvättider)

Ja nu e tvätten klar iallafall och jag springer runt i handuk och äter av min broders glass(mohahah)
SNart ska jag in till staden och shoppa lite...har lyckas spräcka mina jeans så det blir nog prio 1.

Blir inget iPhone köp denna helg...står på en kö lista så typ om 1 vecka så är den min:)
tills dess får jag klara mej utan musik(kommer bli svårt)
Så mina kollegor kommer att få stå ut med mitt sjungande hela veckan..

Nä nu ska jag slänga på mej några kläder...har märkt att man inte kan gå naken här lika mycket som ute på landet

Ha det bra!

Dagens låtcitat:
"It´s a beautiful day. Don´t let it get away"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0