Shopping

Tja!
Kom hem för en stund sedan efeter en liten stunds shopping i staden.
Idag fick jag klart för mej att jeans inte är det rätta plagget när man ska jaga/bli jagad av en massa dagisungar:)
Speciellt när värmen typ tar död på en....
Men men..inköpt nya snygga shorts som ska bäras imorrn då vi ska dra med ungarna till judarnskogen....kommer att vara snygg med min lika snygga kollega;)

Var iallafall en kanon dag idag med en massa sol och lek på gården med barnen....har bättrat på min bonde bränna..
Och så har min 1 dags stubb blivit riktig grov nu...skulle spara ut om inte en unge talade om för mej att han inte gillar min stubb och att jag verkligen behövde raka mej ikväll(sötnöt)

Så nu har jag inte så mycket att skriva..
dags att vässa upp rakhyveln...för nu ska jag leka Sweeney Todd:)
Ha det bra
Kram/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0