Ännu en dag..

Jaha..nu har ännu en dag gått...
Blev dock räddad av min "Knight in shiny armour"....så det blev bert marathon idag:)....
fast först efter en jävligt lång tids velande hur jag skulle ha mitt facial hair..tänkte faktiskt spara ut muschen....men vet ett par personer som inte skulle prata med mej då...och larv..nja..finns bara 1 person som vill att jag ska ha det.....så det blev baby face.

Så nu har Aron(min knekt) dragit hem....skulle egentligen gå och handla munkar han och jag.,,men när munkarna var slut på ICat blev det hemgång(jävla Ica)...fast vi hann spela fotboll på vägen dit....
Jag blev som ett barn när jag såg 15cm snee utanför dörren....sprang full fart och hämtade fotbollen...finns fan inget bättre undelag än snee....

Men iallafall nu sitter jag här ensam och äter kakor,bloggar,chatar och spelar bas....samtidigt.
Borde egentligen träna,skriva livs blabla och ta bort smulorna i tangent bordet...men men "could I would I should I".

Har faktiskt en jätterolig konversation på Msn angående min vän som vill att jag ska skaffa ett expert fotbollslag.
En liten blick hur en vanlig daglig konversation med mej ser ut:)

Aron säger:
snälla
Micke säger:
be mej
Aron säger:
snällaau
Micke säger:
be mej bättre
Aron säger:
snällau jag ber
Micke säger:
be mej på dina bara knän
Aron säger:
ok
Micke säger:
ta på camen jag vill se dej be som om jag vore Muhammed
Aron säger:
lol
Micke säger:
haha jag e sjuk

Såna som jag får verkligen inte bli statsminister(knappt scoutledare)
Ha en bra sneeig vecka
Kram//Micke

Kommentarer
Postat av: JoannaAmandaLo

Svar: Jamenvisst! har din påsk vart bra då? puss

2008-03-24 @ 22:48:44
URL: http://joannabr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0