Ansökan

Ja nu sitter man här och finslipar på ansökningarna.
Ska skicka in det inna 18:00 posten.....sen är det bara att luta sig tillbaka och fortsätta träna på sökningslåtarna samt en sjuhelvetes massa notläsning:)
Men men....Och ikväll noterade jag att Sverige Spelar mot Brasilien....frågan är bara vart man ska se matchen.
Måste vara ett ställe med bra ljud isolering+ sällskapet ska vara lika galen som jag...Liksom inget kul att stå och hoppa i en soffa och skrika obcenta ord när ingen annan gör det:)
Nä skriva vidare och sen ner till biblan var det.
Ha det bra!
Kram//Micke

Ps. En liten konversation med min sjuke vän.


Aron säger:
jag va hos doktorn idag
Micke säger:
vad sa dom...tog dom på snoppen?
Aron säger:
mm
Micke säger:
vad sa dom då?
Aron säger:
näe men jag har fått ont i halsen igen
Micke säger:
men vafan...skärpning..du kan ju inte bli sjuk igen
Aron säger:
haha
Aron säger:
näe tror inte det e så farligt
Aron säger:
dom tog halsprov
Aron säger:
kanske nått virus som jag fått av dig
Micke säger:
..sen tog dom dej på snoppen?
Aron säger:
mm

Så här går det om man kollar för mycket på "Bert";)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du klippte bort delen där jag sa att dom hade sagt att jag "hade en ovanligt stor penis"

2008-03-27 @ 21:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0