Besök..

Nu sitter man här och käkar en välstekt lövbiff med bearnaisesås och Ica pommes.....
Har varit på kungsholmen idag och gått igenom tusen olika kontroller och knappar för lägenheten...jag är ju inte känd för min tekniska förmåga.
Och som gräddet på mosen så är det ju självklart ett alarm....haha kommer bli kul att se vem som klantar sej på det...sätter nästan 1000kr på att det blir brorsan:)

Men iallafall gick igenom det behövade och alla roliga saker(roliga menas med kareoke 9-5)
Så imorrn och 1 vecka framåt så blir det
  • Nybakatbröd på morgonen från bageriet
  • Långa hundpromenader(Signe ska slita som ett djur)
  • Kommer att ha typ 10 minuters löparväg till jobbet(15 om jag går)
  • sjunga kareoke nykter(liksom vem dricker kl 08:00 på morronen...)
hade tänkt skriva gå naken...men med tanken på den storleken på fönstrena så..tack men nej tack.
Så nu blir det att fixa lite mer goda non-alkohol drinks...och fixa det sista i packningen.
Ska ju ha med mej basen och alla noter och låttexter.....hade tänkt skriva klart alla låtar som jag skrev för några månader sen(gjorde 1 i duschen idag)...blir nog en lite skiva.
Har fått världens låtnojja..dom bara dyker upp titt som tätt....blir verkligen sånahär "Oh! I love you" låtar....på något konstigt sätt..men men.

Nä nu skriver jag för mycket...
ha det bra kexchoklad(för er som inte bantar)
Kram

image51
Har fått ett söt litet besök från sigge idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0